Formand og træner

Anne-Marie Baadsgaard

Kære alle.

Jeg har igennem snart 16 år været en del af Min Hunds Skole og jeg elsker at arbejde med hunde og hundefører.

Jeg har været Formand i mange år og det er et arbejde jeg meget gerne fortsætter med så længe der er ønske om det i bestyrelsen og iblandt vores medlemmer.

På nuværende tidspunkt træner jeg hvalpeholdet.

Jeg er altid frisk på en snak om jeres hunde og hvis i har nogle udfordringer i hverdagen.

Mit hundeliv

🤩 😀 Jeg har siden jeg var barn, været omgivet af dyr, mest hunde som er min store interesse. Jeg fik hurtig min første hund, da det var muligt, den gang var det schæfer jeg sværmede for.

Jeg blev syg som 32 årig  med Psoriasisgigt og har siden  måtte finde en anden hunderace som passede til mit tempo. Det blev ved et tilfælde en Keeshond og det må jeg sige, det er hunden for mig. Jeg er selvlært mht. at arbejde med hunde.

Tidligere trænede jeg hund i DKK og DCH, men da vi i 2004 fik den super gode ide at starte vores egen hundeskole, var jeg frisk på det. Det er mega spændende at træne hunde og få skolen op at stå og det synes jeg er lykkedes ganske godt for os.

Jeg er også en pige der syntes det er sjovt at gå på udstilling med mine hunde . Så i det store hele, er jeg bare en hunde-nørd og jeg lære hele tiden og giver gerne min lærdom videre.  Jeg elsker mine hunde.

Som vi bedst husker Bosco som ikke er mere han elskede at være på Hundeskolen.

Lidt om Formanden

Jeg har tre voksen børn og  6 børnebørn samt min hund Bosco.

Jeg er  Formand på hundeskolen og jeg altid klar til at modtage nye  hvalpe/ ung hunde/ voksen hunde så ring/skriv eller mød op hvis i har lyst til at se  hvad vi laver.

unsplash